Pohvali sebe in druge

Pohvali sebe in druge

Sreda, 28.4.2021, dan 324

»Ovratnica je čudovita. Pakiranje pa tako lično, z osebnim posvetilom. Patent na magnet zgleda super. PRIPOROČAM!«, je pisalo pod zgornjo fotografijo, ki sva jo s Primožem po nekaj dnevih prodaje prejela od gospe Simone Gortnar.

Tudi danes tri tedne kasneje se ob prejeti pohvali, ki jih je bilo danes kar nekaj počutim isto. Vsakič znova z iskrico v očeh polnem pričakovanja odpiram vaša sporočila, story-e na Instagramu oz. Facebooku, kjer navdušeno delite odpiranje naših paketov😍.

Vedno znova spoznam, da je bilo vredno vseh »požrtih živcev« in kreganja s Primožem okoli črne embalaže, pa promocijskih nalepk, saj skoraj ni sporočila, ki se nebi (poleg navdušenja nad našimi izdelki) nanašalo tudi na lično embalažo s personaliziranim posvetilom 😇.

Čeprav lepa embalaža + vsi simpatični dodatki res dodatno stanejo in je tvoj zaslužek na koncu meseca za par % manjši, menim, da če s celotnim paketom nekomu polepšaš dan, je le to vredno. Po drugi strani, pa roko na srce, glede nato, da ponujamo slovenskemu trgu resnično premium kvalitetne izdelke….je temu primeren izgled embalaže skorajda nujen, mar ne 😎?

Mi pa je zanimivo kako smo Slovenci očitno »vzgojeni«, da nam je malce neprijetno prejemat pohvalo, vsaj meni…. Res, ne zafrkavam se. Ni mi problem nobenega vprašat kako se mu najin izdelek zdi, ker me bolj zanima tisti vidik »Ali lahko kaj naredimo še bolje?«, medtem, ko mi je »zgolj« pohvala včasih ono prav, joj resno, ko ne veš kam bi gledal 😊😆.

Dati sebi in drugemu pohvalo

Spet po drugi strani pa grem vedno brati komentarje, mnenja drugih preden kaj kupim. Denimo mnenja na TripAdviserju, ali Bookingu. Smešno, da sem ravno med pisanjem tega bloga dobila mejl od za moje pojme ene izmed boljših svetovalk na področju marketinga pri nas Maje Vogrinec (Marketing Lab). V mejlu je izpostavila, da je za nas podjetnike mnenje naših kupcev izredno pomembno, za našo rast, za naše preživetje. Podala je primer svojega nedavnega potovanja po Mehiki in zakaj se je odločila za obisk neke italijanske restavracije.

Najbolj me je »zbodel« tale zapis:

»Lastnik italijanske restravracije nama je prav tako rekel, da je to ključno za njegov biznis in da od tega živi cela družina. Ob takem klicu k akciji čutiš odgovornost, da prispevaš in verjamem, da ko so ljudje zadovoljni z nakupom – bodo to malo, lepo gesto z veseljem opravili. 🙏«

Za  zamislit mar ne? Čeprav iskreno kaj se mene tiče, menim, da moramo svoje najprej opraviti podjetniki in pričarati kupcu kar se da res fantastično nakupno izkušnjo. Včasih sem prav zgrožena, ko vidim kakšen odnos imajo nekateri do svojih strank, totalno aroganten, kot da denar pada iz neba.

Da zaključim, ker nekako čutim, da mi moj navdih danes malce nagaja….s tem blog zapisom sem želela vse vzpodbuditi, da se pustite pohvalit. Da se zavedate svoje vrednosti, sploh pa bodite ponosni in povejte vsem v čem ste dobri 😉.

Denimo mi smo dobri v izdelavi kvalitetne pasje opreme za vas in vašega kosmatinca, kar so potrdili tudi drugi in podali svoje mnenje, tukaj.

Aja…pa ne pozabite tudi sami pohvalit. Kot vidite lahko vaša pohvala nekomu pomeni kruh oz. plačilo položnice ob koncu meseca 😇.