Začetek avanture

ZGODBA

OZADJE ZGODBE CONOR'S ADVENTURE

OD MLADIČKA DO PASJE ZNAMKE…

Iskreno…nikoli v življenju si tako Primož, kot jaz (Pija) nisva mislila, da se bova poslovno ukvarjala s psi oz. s pasjo opremo. Če gremo precej nazaj v preteklost oba nisva nikoli imela neke hude želje po samostojni poslovni poti….vse do tistega kritičnega leta 2019.

Dovolj je bilo, gremo na svoje

Izguba službe že nasploh ni ravno prijetna situacija. Ko pa se to zgodi 2x v enem letu, čeprav v podjetju puščaš del sebe, je tvojemu telesu nekega dne preprosto dovolj in te izklopi. Odločitev, da grem na svojo je bila bolj kot ne logična. Imela sem dovolj »dela za druge«, do trenutka ko te sistem preprosto zamenja.

Bilo je sobotno jutro, 31.8.2019, ko sva se s Primožem zavestno odločila, da ustvariva nekaj sama, skupaj. Ideje ni bilo skorajda nobene. Zgolj želja. Moram vas »razočarat«, da najina zgodba ne spada v tisto, dobil sem idejo čez noč in uspel… Uf kje.

Najprej sva sanjala o navtiki, pa potem sva kup denarja zapravila za računalniški program, ki te »nauči« prodaje na Amazonu. Zdaj, ko gledam nazaj sej ne vem kaj je huje, navtika ali omenjen program?

Potem se je zgodil Covid-19, pa lockdown. In moja želja po »kužeku« se je začela še glasneje oglašati. S Primožem sva se o psu pogovarjala že dlje časa. Bil je skrita želja obeh, vendar nikoli ni bil pravi čas zanj.

Imela bi kužeka…in nastanek pasjega bloga

Kako je potekala odločitev, da sva za prvega psa izbrala prav belgijca sedaj ne bom razlagala, saj lahko vse prebereš tukaj na mojem blogu. Pomembno je, da ni prišla čez noč. Že tako je za marsikoga neodgovorno, da si »zelenc« za svojega prvega psa kupi belgijca, »malino«. Bog ne daj, da pa pride ta odločitev čez noč.

Conor je v najin dom zakorakal 7.6.2020. Par dni prej je v vodo padel dogovor s Kitajci (še sreča, si mislim danes), kjer sva imela v načrtu na Amazonu prodajat zanimiv in inovativen športni pripomoček.

Prvi dnevi s Conorjem so bili vse prej kot dolgočasni. Sama sem z njim doživela vso paleto čustev, od sreče, jeze, strahu, joka, obupa…. Ampak kako že pravijo »najboljše ideje se rodijo v najtežjih trenutkih« in tako se je vse začelo s preprostim stavkom »Primož jaz bi pisala blog o vzgoji pasjega mladička – belgijca skozi oči začetnika«.

Pa sem začela z dnevnim pisanjem pasjega bloga, kjer sem brez dlake na jeziku govorila o občutkih, izzivih, uspehih tudi »failih«, ki sva jih s Primožem dnevno doživljala pri vzgoji Conorja. Mimogrede do tega trenutka je nastalo že preko 350 zapisov, saj sem blog pisala skoraj vsak dan oz. vsaj 5x tedensko.

Direktno povezavo do aktualnih zapisov najdeš tukaj. Žal pa ti moram povedat, da za zdaj blog kot ne stoji/sameva, saj odkar je Conor postal odrasel samec, nekako ni več tematike o čem bi lahko razpravljala oz. pisala.

Stare vojaške torbice in »aha« moment

Dva tedna po vstopu s Conorjem v malo pasjo šolo se je zgodilo sosledje ključnih trenutkov. Najprej je Primož iz starih vojaških torbic in vojaškega oprtnika po naključju sestavil prvi »komplet za šolanje psa«, ki je vseboval tri torbice – torbico za pasje priboljške, torbico za sledni povodec in torbico za plastenko.

Sploh zadnja torbica se je izkazala za super priročno. Med tem, ko so drugi »sošolci« hodili na treninge z navadnimi plastenkami vode, praznimi plastičnimi posodicami od skute oziroma zložljivimi pasjimi posodicami za vodo, sva midva prišla zgolj s torbico, kamor sva pospravila pasjo plastenko. Zaradi praktičnosti sva imela vedno proste roke, saj sva vse potrebno imela shranjeno v torbicah (priboljški in voda), zataknjenih za pasom.

Zavoljo različnih komentarjev ostalih pasjeljubcev »češ kje sva omenjen pas dobila«, se je konec junija 2020 uradno izoblikovala ideja po razvoju lastne pasje blagovne znamke, kjer bi se osredotočali na izdelavo različnih pripomočkov za vodnika psa. Že od začetka sva želela znamko »posvetiti« najinemu Conorju in tako je nastal Conor's Adventure.

Od logota Conor's Adventure do vrednot blagovne znamke in njenih izdelkov

Eno je imeti svojo znamko, drugo je tej znamki dodati vrednost v smislu izdelkov in seveda vseh vrednot, čustev, ki naj bi jih določena znamka vzbudila pri bodočem uporabniku.

Sedaj, ko pišem te besede in gledam nazaj, iskreno ne morem verjet, da sva s Primožem naredila toliko stvari »prav«.

Sama imam za seboj zgolj 5 let delovnih izkušenj po raznoraznih podjetjih (od vloge tajnice, vodje in asistenta v marketingu ter na koncu referenta v nabavi), ravno toliko, da lahko rečem, da se mi »okvirno sanja« kako delujejo določeni procesi.

Z blogom o katerem sem sprva mislila »češ kdo še to bere«, sva zadelo »terno«. Zaradi svoje avtentičnosti in iskrenosti sva nehote dala vsem vedet kakšna sva. Kdo stoji za blagovno znamko Conor's Adventure in slednje se tudi v prihodnje ne bo spremenilo.


Lahko bi na dolgo in široko pisala o najini viziji, pa ciljih in vrednotah blagovne znamke. Ampak menim, da so kupci, uporabniki tisti, ki znamko do neke mere so-oblikujejo. Denimo s Primožem sva si že v štartu sama pri sebi obljubila da ne bova odstopala od dveh stvari, vrednot:

  • Prva je kakovost, ki jo držimo na resnično vrhunskem nivoju. Vsak, ki nas spremlja to ve, saj se trudimo, da uporabljamo le najboljši material. Če si danes za nas slišal prvič in si sedaj, ko to bereš misliš »Mah…sej to obljublja vsaka znamka«, te prosim, da si prebereš par blog zapisov (tukaj in tukaj). Upam si tudi javno povedat, da osebno raje zaprem podjetje, kot da znižam standard pri uporabi določenih materialov – čeprav je to glede na trenutno situacijo v svetu očitno trend.
  • Naslednja, ki sva si jo zadala je odnos do strank in nivo t.i. »costumer service-a«. Že od začetka je želja, vodilo, da so stranke za nas »člani družine Conor's Adventure« in ne zgolj številka na papirju. Temu primeren je tudi odnos do njih, odgovarjanje na vsa vprašanja, reševanje raznoraznih izzivov itd. Za nas so stranke vse in še več. In so definitivno eden izmed glavnih razlogov, poleg verjetno dobrega produkta, da imamo res svetlo prihodnost.


Po dobrem letu in pol poslovanja si upam trditi, da so omenjeni dve vrednoti začutili tudi naši uporabniki, kupci. Da jih nisva izneverila. To je navsezadnje želja, cilj. Da uporabnik, sledilec…tvoje želje, vrednote, navsezadnje vizijo… začutiti skozi poslovanje, nastop znamke. Skozi izdelke.

Pri nama se je začelo s kompletom za šolanje psa, s katerim sva želela slovenskemu trgu ponuditi nekaj novega, modularnega, sploh pa izredno kvalitetnega izpod rok Slovenca.

Sosledje dogodkov je nato pripeljalo, da sva pri najinem dobavitelju (ki nama je v preteklosti vse šival) naletela na magnetno zaponko. Ideja, je dala idejo in blagovna znamka Conor's Adventure se je nehote povečala še za magnete ovratnice. Povodci so bili zgolj logična izbira.

Po dobrem letu poslovanja se je nato del proizvodnje preselil domov. Prav tako smo izjemno razširili svojo ponudbo in od začetnih 12 produktov svoj asortiman razširili na čez 30 produktov.

Od spremembe slogana, do odkrivanja »tople vode«

V glavi imamo ogromno idej. Smo mičken team treh ljudi (vključujoč dobavitelja, ki nama danes šiva še zgolj par produktov) in enega kosmatinca.

Vsi smo malce nori, izjemno vizionarski…in kot pravijo v angleščini »sky is the limit« (nebo je meja – če prevedem izredno dobesedno).

Menimo, da si tudi Slovenci zaslužimo svojo kakovostno pasjo znamko za aktivne pse in zahtevne lastnike…

  • Kjer bodo produkti ne samo razviti tukaj, ampak dejansko tudi narejeni na slovenskih tleh.
  • Opremo na katero se bodo lastniki svojih kosmatincev lahko zanesli v vsakem trenutku...
  • Opremo, ki ji bodo zaupali na sprehodu in bo posledično vplivala na odnos med kosmatincem in vodnikom psa…
  • Opremo, ki bo povezovala in postavljala odnos (LASTNIK-PES) na VIŠJI nivo!

In tako se je skozi tedne, mesece…po letu in pol delovanja rodil tudi nov slogan podjetja; Upgrade your BOND (with your dog)

In zamenjal prejšnjega (Same. But better.), kjer smo trdili »da v pasjem svetu težko odkriješ neko toplo vodo, pa vendar je možno stvari narediti bolje. Vedno.«

Tekom delovanja, razvoja znamke vidiš…da je možno ogromno stvari narediti precej drugače. In dejansko v nekem trenutku tudi odkriti »toplo vodo«. Delno nam je to uspelo s svetleče – odsevnimi dodatki jeseni 2021 (tukaj), v planu pa je, da nam še enkrat uspe z oprsnico.

Kdaj se bo veliki »dogodek« zgodil…pa je za zdaj še skrivnost.

Pija, Primož in Conor