Plačila, dostava in vračilo

Vse informacije v zvezi s plačilom, dostavo in vračilom lahko najdete v nadaljevanju. V primeru kakršnih koli dodatnih vprašanj se obrnite na pija@conorsadventure.com in potrudili se bomo čim prej odgovoriti.

MOŽNOSTI PLAČILA?

Spletna trgovina Conor's Adventure vsem svojim kupcem omogoča naslednja plačila:

  • Plačilo po povzetju, kjer je potrebno zaradi dodatnih stroškov doplačati 1,00 €.
  • Plačilo z debetno/kreditno kartico Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Diners.
  • Plačilo po predračunu (UPN nalog) na račun podjetja.
  • Plačilo z gotovino na sedežu podjetja (ConorsAdventure, Pija Vrezner s.p., Gradišče pri Divači 3a, 6215 Divača)

Nemški račun podjetja?

ConorsAdventure, Pija Vrezner s.p. ima svoj poslovni račun odprt v tujini, natančneje pri spletni nemški banki N26. Gre za odločitev iz poslovnih razlogov, sploh pa je poslovanje z omenjeno spletno banko izredno enostavno.

Kaj pa stroški nakazila na nemški račun, če plačam po predračunu?

Glede na EU pravila, ko je govorih o plačevanju in nakazilih znotraj EU o čem si lahko več preberete tudi tukaj, se po izpolnitvi obrazca UPN, plačilo na nemški račun podjetja tretira popolnoma enako kot plačilo na slovenski računu. Kar pomeni, da vam slovenska banka ne bi smela zaračunati nobene dodatne provizije pri plačilu UPN obrazca in nakazilu na nemški račun podjetja.

Račun za sprovedeno plačilo boste prejeli v škatli poleg poslane pošiljke.

Vklopi razum, zahtevaj račun: Podjetje mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu.

DOSTAVA

Za dostavo pošiljk ima ConorsAdventure, Pija Vrezner s.p. s Pošto Slovenije sklenjeno pogodbo o sodelovanju.

Kdaj naročiti, da bo paket čim prej pri tebi?

Naročila oddana od ponedeljka do petka do 12.00 ure odpošljemo še isti dan, v primeru plačila po povzetju, s plačilno kartico ali preko PayPala. V primeru plačila po predračunu, slednja pošljemo takoj, ko na TRR prejmemo nakazilo. Naročila prejeta v času praznikov in vikendov pošljemo nemudoma naslednji delovni dan.

Za dostavo pošiljke bo poskrbela Pošta Slovenije. Rok dostave je običajno nekje 1-3 delovne dni, vendar če je naročilo oddano do 12.00 ure bi moralo biti v večini primerov naslednji dan pri kupcu.

V primeru, da izdelka nimamo na zalogi vas o tem obvestimo po elektronski pošti oz. telefonu in se dogovorimo za okviren čas dostave.

Če vas v času dostave ni doma, vam mora pismonoša pustiti obvestilo o prispeli pošiljki, ki jo nato dvignete na vaši pošti. Paket vas bo na pošti za prevzem čakal 15 dni. 

Kakšni so stroški dostave in zakaj je za plačilo ob povzetju treba plačati 1,00 €?

Stroški pakiranja in dostave znašajo 3,90 €. Pri celotnem nakupu nad 60 € so brezplačni. Razen v primeru, če gre za plačilo po povzetju potem je treba doplačati 1,00 €, saj nam Pošta Slovenija v tem primeru zaračuna dodatne stroške.

Zakaj za dostavo potrebujete mojo telefonsko številko?

Ko je naročilo uspešno oddano, se ga trudimo odposlati še isti oz. takoj naslednji delovni dan. O tem boste tudi obveščeni po e-pošti oz. če ste nam zaupali svojo telefonsko številko, boste od Pošte Slovenije prejeli sms z obvestilom, kjer boste lahko tudi sledili pošiljki.

Pošta Slovenije se maksimalno trudi, da pravočasno dostavi vsa vaša naročila. Zaradi vremenskih ali prometnih razmer pa se lahko pojavijo nepredvidene zamude. Vljudno vas prosimo za potrpljenje in razumevanje v takšnih primerih.

Ali je možno naročilo prevzeti tudi osebno na sedežu podjetja?

Seveda, naročilo je možno prevzeti tudi osebno na sedežu podjetja ConorsAdvetnure, Pija Vrezner s.p., Gradišče pri Divači 3a, 6215 Divača. Prevzem je možen praktično vsak dan, tudi med vikendi, vendar se je potrebno prej dogovoriti po telefonu (telefonska številka 040 626 056), da smo zagotovo doma ;)

Oseben prevzem je seveda popolnoma brezplačen, kar pomeni, da vam ni treba plačevati 3,90 € poštnine. 

VRAČILA

Ali lahko vrnem izdelek?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (43.č člen) imate od datuma prevzema izdelka, 14 dni časa, da nam slednjega vrnete, če z njim niste zadovoljni. To nam morate sporočiti telefonsko, ali na elektronsko pošto (pija@conorsadventure.com ), pri čemer se datum pravočasno oddane pošiljke šteje od trenutka, ko ste paket oddali (vrnili) na pošto.

Kot je navedeno v zakonu, vam ni treba navesti razloga za vrnitev izdelka (odstop od pogodbe), vendar vas vseeno vljudno prosimo, da izpolnite obrazec na tej povezavi.

Kupec mora najkasneje v roku 14 dneh po sporočilu o vračilu izdelka, le tega vrniti na naslov:

ConorsAdventure, Pija Vrezner s.p.,
Gradišče pri Divači 3a,
6215 Divača

Edini strošek, ki ga mora kupec, ki vrača blago poravnati, je strošek vračila blaga, torej poštnina.

Kaj pa če je izdelek poškodovan?

V primeru poškodbe izdelka zaradi malomarnosti oz. neprevidnosti, vračilo slednjega seveda ni možno. Kot pravi Zakon o varstvu potrošnikov, mora kupec artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in jih ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kdaj prejmem denar za vračilo izdelka?

Vračilo kupnine bomo opravili v roku 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Kupec mora ob vračilu izdelka, zraven priložiti oz. vrniti tudi račun za omenjen izdelek in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.