1 Leto vzponov in padcev ter Conor 2 leti

1 Leto vzponov in padcev ter Conor 2 leti

Četrtek, 7.4.2022

Danes je za nami res poseben dan. Conor je upihnil svoj drugi rojstni dan in mi smo dočakali prvega. Za nami je noro leto. Nekako sem upala, da ko bom pisala tale blog, bodo besede kar letele iz mene… Veš ono, ko si poln občutkov, čustev, doživetij, vsega…in bi rad zlil na papir kar se da res udarne besede. Pa ne gre. Trenutno se počutim, kot kak star motor, ki so ga pozabili naoljit in malce škrta 😆.

Skratka…za nami je leto vzponov, padcev, sploh pa ogromnih lekcij. Pismo eno leto smo že na trgu. Pravijo, da je prvo leto ključno…oz. spet drugi pravijo, da je ključnih 3-5 let. Iskreno sej ne vem kaj je bolj prav. Verjetno je vsako leto boj za sebe. Sploh glede na trenutne »rokenrol« čase.

Od pričakovanj….

Ko se danes spominjam lanskega 7.aprila, se kar primem za glavo🤦. Tisti dan je bil bolj podoben kakšnemu prostemu padu v Gardalandu. Če bi se vam sanjalo, kaj se je vse dogajalo v ozadju. Sploh naslednje dni.

👉 Imela sva ogromno zalogo, saj sva bila prepričana, da bo prvi dan vsaj 10 NAROČIL….

👉 Glede na vaše odzive, pričakovanja, komentarje, kdaj bo začetek prodaje…je bilo to ja LOGIČNO 😆😟

👉 Bila sva prepričana, da je najina največja naloga “zgolj začeti prodajat”..in odpreti trgovino,…ker sej ljudje so nas skozi blog in zgodbo že poznali 😂

👉 Sploh pa sva bila PREPRIČANA, da bo potem šlo kar vse SAMO OD SEBE…saj VSI komaj čakate, da kupite in preizkusite našo opremo🙈🐾

…do realnega stanja

Verjetno si lahko mislite, da je dejansko stanje bilo daaaleč od pričakovanega. Veš ono, ko padeš na realna tla, koliko si dolg in širok.

Prvi dan smo prejeli zgolj ENO naročilo, v celotnem tednu jih je bilo potem morda slabih deset. Ne pomnim, kdaj sem se nazadnje počutila tako slabo in razočarano kot takrat.

Če me kdo danes vpraša, kaj je bila najina največja šola, ne v smislu »faila«, kaj sva zasrala finančno, ampak tak iz vidika poslovnih potez, odločitev, pričakovanj…Bi definitivno izpostavila pričakovanja ob odprtju naše spletne trgovine.

Moja pričakovanja so bila izredno visoko leteča in posledično sem se tiste dni počutila katastrofalno. Motivacija je padla praktično na nulo. Ne razumeš zakaj za boga ljudje nočejo kupit, če pa je bilo iz njihove strani tooolikšno navdušenje 😟.

Počasi se daleč pride…

Pravijo, da pogumne spremlja sreča. Ali kako že gre tisti rek. Na srečo je tiste dni oz. kar tedne Primož »gonil« t.i. motivacijski motor. Pričeli so prihajat prvi izredno pozitivni feedbacki, pa kar nekaj znancev iz podjetniških vod me je »mirilo« češ, »Počasi, ljudje vas morajo spoznat. Začet resnično zaupat v vašo znamko, produkte.«

Pa je prišel maj in počasi se je začela tako težko pričakovana kepa postopoma valiti. Najprej nas je »odkril« novinar iz znanega slovenskega časnika, ki je o nas napisal res ogromen članek, pa dobili smo povabilo iz Radia Koper, pa zgodil se je Svet na Kanalu A, pa članstvo v Primorskem Tehnološkem Parku…O nas se je pisalo še v nekaj manjših medijih.

Ravno omenjenemu novinarju se danes lahko zahvalim…da je v moji glavi nekako »sprožil« ponoven klik, da sem se motivacijsko nekako »sestavila« in začela motor Conor’s Adventure tudi jaz gnati naprej.

Kaj se dogaja v ozadju »skrbno« načrtovanih marketinških zgodb

Marsikdo nam je že takrat rekel… »Wau….vi imate vse tako v nulo splanirano, vsako marketinško kampanjo«… 😂. Še danes dobivam iste komentarje, češ, kako smo povsod vidni, kako imamo vse lepo načrtovano.

Morda bo kakšnemu podjetniku »naša skrivnost« (ki to v resnici ni 😆) prišla izjemno prav. Vse kaj vidite iz vidika marketinga, FB/IG, sedaj občasno še tudi TIK TOK (da tudi na TIK TOK-u smo) objav.

To je vse narejeno na totalen feeling in vse sproti. Čeprav danes celi marketinški svet uči »planiraj si objave«. Si jaz tega ne počnem. Zakaj? Ne vem.. Na trenutke se mi ne ljubi, niti si ne vzamem časa.

Če odštejemo dogodke ob lansiranju določenih novih produktov, ki dejansko so splanirani v naprej (logično, saj je treba prej vse pofotkat)…vse ostale objave nastanejo iz danes na jutri. Oz. najbolj pogosto večer prej pod tušem 😂

Pa to mislim resno. Če meni vzameš pravico do dolgega tuširanja, verjetno lahko Conor’s Adventure kar zapremo, ker bom ob glaven »vir kreativnosti«. Praktično tri četrtine FB/IG objav in idej zanje nastane pod tušem.

Conor, stranke in hvaležnost (mi2) ter čas zase…
Conor s torto za 2 rojstni dan

Če me danes kdo vpraša, kaj bi vsakemu svetovala na začetku…bi slednji odgovor definitivno bil… »Manj pričakuj in bodi bolj hvaležen…poleg vztrajnosti in delavnosti seveda«. Okej…s hvaležnostjo, sploh ko gre za vas stranke, sama nimam težav. Že cel čas kot pokvarjena plošča poudarjam, da so naše stranke najboljše. In kako sem vam hvaležna za vso vašo podporo, nakupe, da nas spremljate.

Ko gre za najin odnos s Primožem, sploh pa za pričakovanja in da si vzameva čas tudi zase…. No tukaj pa bo še treba dosti narediti.  

Sploh, ko je govora o času zase. Ne vem, če ste brali tale intervju, ki je bil objavljen ne dolgo časa nazaj na spletni platformi navdihni.me. Morda ena izmed želj za bodoče leto, da poleg (logičnega) se truditi z napredkom, razvojem, izboljšavami pri celotnem asortimentu Conor’s Adventure, poskrbeti tudi zase in si malce več vzeti tudi časa zase 😉.

Cilji, vizija za prihodnost?

Tukaj…bom pa res izredno kratka. Bolj zato, ker se mi je že večkrat nehote zgodilo, da sem kaj omenila, celo obljubila…ampak slednjega nismo mogli izpolniti. Pač zgodi se »življenje« oz. dan ima zgolj 24 ur in vsega preprosto ne zmoremo.

👉  Ampak… kot je že jasno, letos prihaja oprsnica. Kdaj, tega vam žal še ne morem zaupat. Prav tako je v planu, da se z oprsnico zgodi še nekaj večjega. Slednje je vse odvisno od finančnega vidika, ampak če denar bo…bomo naredili nekaj česar pri nas še ni bilo 😎 (tako, da pridno nakupujte 😆 )

👉  Prav tako je v planu »nadomestek za blog« – tudi tukaj več ne morem povedat🙃

👉 Kaj se tiče novih barv ovratnic, jaa prihajata oranžna in zelena, oz. slednje je celo možno že naročiti (imamo na zalogi – tako, da če kdo želi, naj piše, mu pošljem fotke barv), ampak še je treba narediti nekaj zaključnih uradnih fotografij, za spletno trgovino.

👉 V planu je razvoj tudi profesionalne opreme za delovne pse, ampak kaj več pa kdaj drugič😎

👉…in seveda kaj je logično, postati najbolj zaželena slovenska pasja blagovna znamka pri nas, sej bi rekla najboljša, samo to je izredno relativno 😆

Naj morda tale izredno mini povzetek zaključim s stavkom, ki sem ga enkrat slišala (od ne vem več koga)…Več kot daješ, več dobiš. In to je v našem primeru še kako res. Samo nase ne smeš pozabiti 😉